ZPŮSOB DOPRAVY
Zásilka se k vám spolehlivě dostane obvykle už následující pracovní den po předání zásilky do rukou PPL
- Cena dopravy
- pro objednávky do 3000 kč činí 129 kč
- pro objednávky nad 3000 kč do 29,5kg je doprava ZDARMA
- Rychlost doručení
- standardně následující den
- Informační email
- jakmile PPL obdrží Váš balíček, přijde Vám e-mail s trasovacím číslem, cestu zásilky lze sledovat ZDE
- Informační SMS
- v den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin
- Převzetí a reklamace
- při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči a nás kontaktujte abychom si domluvili další postup. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení
Vyzvedněte si zásilku, kde je vám to blízké, v PPL Parcelshopu nebo PPL Parcelboxu
- Cena dopravy
- pro objednávky do 3000 kč činí 99 kč
- pro objednávky nad 3000 kč do 29,5kg je doprava ZDARMA
- Vyzvednutí balíčku
- nechcete-li se vázat na určitý čas doručení, balík si můžete vyzvednout také na Vámi zvoleném výdejním místě PPL ParcelShop nebo ParcelBox
- Doba uložení:
- v PPL Parcelshopu do 7 dní od obdržení SMS/e-mailu
- v PPL Parcelboxu do 3 dnů od obdržení SMS/e-mailu
- Informační email
- jakmile PPL obdrží Váš balíček, přijde Vám e-mail s trasovacím číslem, cestu zásilky lze sledovat ZDE
- Informační SMS
- v den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin
- Mapa výdejních míst -> klikni zde
- Převzetí a reklamace
- doručenou zásilku si můžete přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpět, pokud se Vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat
Služba je vhodná zejména pro ty, kteří nemohou být v době doručení na doručovací adrese. Většina odběrných míst je otevřená i o víkendu a Z-Boxy v provozu 24/7
- Cena dopravy
- pro objednávky do 3000 kč činí 79 kč
- pro objednávky nad 3000 kč je doprava ZDARMA
- Rychlost doručení
- zhruba do 2 pracovních dnů
- Doba uložení
- kamenné výdejny: 7 dnů (kdy je výdejní místo otevřené) a prodloužení je možné o 7 + 7 dnů (tedy celkem na maximálně 21 dnů
- Z-Boxy: 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny
- Informační email
- jakmile předáme zboží k přepravě, obdržíte email s trasovacím číslem, cestu zásilky lze sledovat ZDE
- Vyzvednutí balíčku
- po obdržení hesla k vyzvednutí skrz SMS/emailu
- Seznam všech odběrných míst
- naleznete ZDE
- Převzetí a reklamace
- doručenou zásilku si můžete přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpět, pokud se Vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat
ZPŮSOB PLATBY
Online Platba kartou
- velmi pohodlný způsob platby. Po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu ShoptetPay, kde zadáte potřebné údaje -> číslo Vaší karty, datum její expirace a kód CVV/CVC ze zadní strany
- pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě a zboží odesíláme nejpozději následující pracovní den
- nebaví Vás vyplňovat platební údaje? Jednoduše si při příštím nákupu uložte platební kartu kliknutím na Zapamatovat kartu pro příští nákup.
- naši zaměstnanci nemají k těmto citlivým informacím přístup
- způsob platby je ZDARMA
Google Pay | Apple Pay
- tyto služby fungují na principu spárování karty s Vaším účtem Apple nebo Google
- na e-shopu musíte využívat prohlížeč Safari- Apple Pay nebo být přihlášení ke svému účtu Google- Google Pay
- způsob platby je ZDARMA
Platba bankovním převodem
- při této volbě od nás obdržíte prostřednictvím emailové schránky pokyny k platbě: číslo účtu, variabilní symbol (číslo Vaši objednávky) a QR kód
- zboží zaplatíte předem, po zaplacení a obdržení platby na náš účet, objednávku odešleme
- je důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce
- způsob platby je ZDARMA